Tarikh: 16 April 2012 Hari: Isnin
Mata Pelajaran | Geografi |
Masa | 4:00 – 5:10 petang |
Tingkatan | 3A |
Bidang Pembelajaran | Bahagian B Geografi Fizikal dan Manusia |
Tajuk | Unit 10 Pengurusan sumber |
Sub Topik | 10.3 Langkah-langkah Pengurusan Sumber Air Di Jepun |
Hasil Pembelajaran |
|
Pendekatan | Konteksual dan lain-lain pedagogi yang sesuai. |
Teknik | i. Penerangan ii.latihan pengukuhan |
Refleksi | Objektif pembelajaran dicapai. |
Mata Pelajaran | Geografi |
Masa | 5:45 – 6:20 petang |
Tingkatan | 3L |
Bidang Pembelajaran | * Bahagian B Geografi Fizikal dan Manusia |
Tajuk | Unit 9 Kesan Penerokaan Sumber Terhadap Alam Sekitar |
Sub Topik | Kesan Penerokaan Sumber Terhadap Alam Sekitar |
Hasil Pembelajaran | i. Menerangkan kesan penerokaan sumber terhadap alam sekitar. |
Pendekatan | Konteksual dan lain-lain pedagogi yang sesuai. |
Teknik | i. Penerangan ii. Soal-jawab |
Refleksi | - |
Tarikh: 17 April 2012 Hari: Selasa
Mata Pelajaran | Geografi |
Masa | 2:00 – 3:10 petang |
Tingkatan | 1D |
Bidang Pembelajaran | * Bahagian B: Geografi Fizikal & Geografi Manusia Tema 1: Bentuk Muka Bumi Dan Potensinya |
Tajuk | Bab 7 Potensi Dan Halangan Bentuk Muka Bumi Terhadap Kegiatan Manusia |
Sub Topik | 7.1 Potensi Bentuk Muka BumiMalaysia kepada Kegiatan Manusia. 7.2 Halangan Bentuk Muka Bumi |
Hasil Pembelajaran |
|
Pendekatan | Konteksual dan lain-lain pedagogi yang sesuai. |
Teknik | i. Penerangan ii. Soal-jawab |
Refleksi | Objektif pembelajaran dicapai. |
Mata Pelajaran | Geografi |
Masa | 3:25 – 4:00 petang |
Tingkatan | 1K |
Bidang Pembelajaran | * Bahagian B: Geografi Fizikal & Geografi Manusia Tema 1: Bentuk Muka Bumi Dan Potensinya |
Tajuk | Bab 7 Potensi Dan Halangan Bentuk Muka Bumi Terhadap Kegiatan Manusia |
Sub Topik | 7.1 Potensi Bentuk Muka BumiMalaysia kepada Kegiatan Manusia. 7.2 Halangan Bentuk Muka Bumi |
Hasil Pembelajaran |
|
Pendekatan | Konteksual dan lain-lain pedagogi yang sesuai. |
Teknik | i. Penerangan ii. Soal-jawab |
Refleksi | - |
Mata Pelajaran | Geografi |
Masa | 5:10 – 6:20 petang |
Tingkatan | 1A |
Bidang Pembelajaran | * Bahagian B: Geografi Fizikal & Geografi Manusia Tema 1: Bentuk Muka Bumi Dan Potensinya |
Tajuk | Bab 7 Potensi Dan Halangan Bentuk Muka Bumi Terhadap Kegiatan Manusia |
Sub Topik | 7.1 Potensi Bentuk Muka BumiMalaysia kepada Kegiatan Manusia. 7.2 Halangan Bentuk Muka Bumi |
Hasil Pembelajaran |
|
Pendekatan | Konteksual dan lain-lain pedagogi yang sesuai. |
Teknik | i. Penerangan ii. Soal-jawab |
Refleksi | Objektif pembelajaran dicapai. |
Tarikh: 18 April 2012 Hari: Rabu
Mata Pelajaran | Geografi |
Masa | 2:00 – 3:10 petang |
Tingkatan | 1M |
Bidang Pembelajaran | * Bahagian B: Geografi Fizikal & Geografi Manusia Tema 1: Bentuk Muka Bumi Dan Potensinya |
Tajuk | Bab 7 Potensi Dan Halangan Bentuk Muka Bumi Terhadap Kegiatan Manusia |
Sub Topik | 7.1 Potensi Bentuk Muka BumiMalaysia kepada Kegiatan Manusia. |
Hasil Pembelajaran |
|
Pendekatan | Konteksual dan lain-lain pedagogi yang sesuai. |
Teknik | i. Penerangan ii. Soal-jawab |
Refleksi | Objektif pembelajaran dicapai. |
Mata Pelajaran | Geografi |
Masa | 3:25 - 4:00 petang |
Tingkatan | 3L |
Bidang Pembelajaran | * Bahagian B Geografi Fizikal dan Manusia |
Tajuk | Unit 9 Kesan Penerokaan Sumber Terhadap Alam Sekitar |
Sub Topik | Kesan Penerokaan Sumber Terhadap Alam Sekitar (sambungan) |
Hasil Pembelajaran | i. Menerangkan kesan penerokaan sumber terhadap alam sekitar. |
Pendekatan | Konteksual dan lain-lain pedagogi yang sesuai. |
Teknik | i. Penerangan ii. Soal-jawab |
Refleksi | - |
Mata Pelajaran | Geografi |
Masa | 4:35 – 5:45 petang |
Tingkatan | 1K |
Bidang Pembelajaran | * Bahagian B: Geografi Fizikal & Geografi Manusia Tema 1: Bentuk Muka Bumi Dan Potensinya |
Tajuk | Bab 7 Potensi Dan Halangan Bentuk Muka Bumi Terhadap Kegiatan Manusia |
Sub Topik | 7.1 Potensi Bentuk Muka BumiMalaysia kepada Kegiatan Manusia. |
Hasil Pembelajaran |
|
Pendekatan | Konteksual dan lain-lain pedagogi yang sesuai. |
Teknik | i. Penerangan ii. Soal-jawab |
Refleksi | - |
Tarikh: 19 April 2012 Hari: Khamis
Mata Pelajaran | Geografi |
Masa | 2:00 – 3:10 petang |
Tingkatan | 3L |
Bidang Pembelajaran | Bahagian B Geografi Fizikal dan Manusia |
Tajuk | Unit 10 Pengurusan sumber |
Sub Topik | 10.1 Kepentingan Pengurusan Sumber 10.2 Langkah-langkah Pengurusan Sumber Di Malaysia |
Hasil Pembelajaran |
|
Pendekatan | Konteksual dan lain-lain pedagogi yang sesuai. |
Teknik | i. Penerangan |
Refleksi | Objektif pembelajaran dicapai. |
Mata Pelajaran | Geografi |
Masa | 3:25 – 4:35 petang |
Tingkatan | 3A |
Bidang Pembelajaran | Bahagian B Geografi Fizikal dan Manusia |
Tajuk | Unit 11 Kegiatan Ekonomi Utama |
Sub Topik | Sektor perkhidmatan |
Hasil Pembelajaran |
|
Pendekatan | Konteksual dan lain-lain pedagogi yang sesuai. |
Teknik | i. Penerangan |
Refleksi | Objektif pembelajaran dicapai. |
Mata Pelajaran | Geografi |
Masa | 5:10 – 6:20 petang |
Tingkatan | 1M |
Bidang Pembelajaran | * Bahagian B: Geografi Fizikal & Geografi Manusia Tema 1: Bentuk Muka Bumi Dan Potensinya |
Tajuk | Bab 7 Potensi Dan Halangan Bentuk Muka Bumi Terhadap Kegiatan Manusia |
Sub Topik | 7.1 Potensi Bentuk Muka BumiMalaysia kepada Kegiatan Manusia. 7.2 Halangan Bentuk Muka Bumi |
Hasil Pembelajaran |
|
Pendekatan | Konteksual dan lain-lain pedagogi yang sesuai. |
Teknik | i. Penerangan ii. Soal-jawab iii.Latihan |
Refleksi | Objektif pembelajaran dicapai. |
Tarikh: 20 April 2012 Hari: Jumaat
Mata Pelajaran | Geografi |
Masa | 2:00 – 2:35 petang |
Tingkatan | 1K |
Bidang Pembelajaran | * Bahagian B: Geografi Fizikal & Geografi Manusia Tema 1: Bentuk Muka Bumi Dan Potensinya |
Tajuk | Bab 7 Potensi Dan Halangan Bentuk Muka Bumi Terhadap Kegiatan Manusia |
Sub Topik | 7.2 Halangan Bentuk Muka Bumi |
Hasil Pembelajaran |
|
Pendekatan | Konteksual dan lain-lain pedagogi yang sesuai. |
Teknik | i. Penerangan ii. Soal-jawab |
Refleksi | - |
Mata Pelajaran | Geografi |
Masa | 2:35 – 3:45 petang |
Tingkatan | 1D |
Bidang Pembelajaran | * Bahagian B: Geografi Fizikal & Geografi Manusia Tema 1: Bentuk Muka Bumi Dan Potensinya |
Tajuk | Bab 8 Kesan Kegiatan Manusia Terhadap Alam Sekitar |
Sub Topik | Kesan Kegiatan Manusia Terhadap Alam Sekitar |
Hasil Pembelajaran |
|
Pendekatan | Konteksual dan lain-lain pedagogi yang sesuai. |
Teknik | i. Penerangan ii. Soal-jawab |
Refleksi | Objektif pembelajaran dicapai. |
Mata Pelajaran | Geografi |
Masa | 5:10 – 6:20 petang |
Tingkatan | 1A |
Bidang Pembelajaran | * Bahagian B: Geografi Fizikal & Geografi Manusia Tema 1: Bentuk Muka Bumi Dan Potensinya |
Tajuk | Bab 8 Kesan Kegiatan Manusia Terhadap Alam Sekitar |
Sub Topik | Kesan Kegiatan Manusia Terhadap Alam Sekitar |
Hasil Pembelajaran |
|
Pendekatan | Konteksual dan lain-lain pedagogi yang sesuai. |
Teknik | i. Penerangan ii. Soal-jawab |
Refleksi | Objektif pembelajaran dicapai. |
Tarikh: 21 April 2012 Hari: Sabtu
Mata Pelajaran | Geografi |
Masa | 12:40 - 1:40 petang |
Tingkatan | 3L |
Bidang Pembelajaran | Bahagian B Geografi Fizikal dan Manusia |
Tajuk | Unit 10 Pengurusan sumber |
Sub Topik | 10.2 Langkah-langkah Pengurusan Sumber Di Malaysia (sambungan) |
Hasil Pembelajaran |
|
Pendekatan | Konteksual dan lain-lain pedagogi yang sesuai. |
Teknik | i. Penerangan |
Refleksi | - |
Mata Pelajaran | Geografi |
Masa | 1:55 - 1:45 petang |
Tingkatan | 3A |
Bidang Pembelajaran | Bahagian B Geografi Fizikal dan Manusia |
Tajuk | Unit 11 Kegiatan Ekonomi Utama |
Sub Topik | Sektor perindustrian |
Hasil Pembelajaran |
|
Pendekatan | Konteksual dan lain-lain pedagogi yang sesuai. |
Teknik | i. Penerangan ii. latihan |
Refleksi | - |
Mata Pelajaran | Geografi |
Masa | 3:10 - 4:00 petang |
Tingkatan | 1M |
Bidang Pembelajaran | * Bahagian B: Geografi Fizikal & Geografi Manusia Tema 1: Bentuk Muka Bumi Dan Potensinya |
Tajuk | Bab 8 Kesan Kegiatan Manusia Terhadap Alam Sekitar |
Sub Topik | Kesan Kegiatan Manusia Terhadap Alam Sekitar |
Hasil Pembelajaran |
|
Pendekatan | Konteksual dan lain-lain pedagogi yang sesuai. |
Teknik | i. Penerangan ii. Soal-jawab |
Refleksi | - |
No comments:
Post a Comment